Megismertem és kipróbáltam a ZSÍRGYILKOS fehérje diétát – 1. rész

Kategória: Zsírgyilkos diéta | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Különleges cikksorozatot indítok, ugyanis elkezdtem egy fogyókúrás programot és folyamatosan beszámolok majd nektek a tapasztalataimról.

Sajnos a sportolói (foci) karrierem befejezése után felugrott rám pár kiló túlsúly és az azóta eltelt 20 évemben mindig is volt rajtam felesleg, amiből volt, hogy sikerült leadnom pár kilót, de sajnos idővel mindig visszahíztam. Tudtam, hogyha komoly és tartós változásokat szeretnék, akkor teljes életmódváltásra van szükségem.

Egy komplex életmódváltó programra van szükségem, amely során sikeresen megváltoztatom a régi megszokott étkezési elveimet és kialakítok olyan  új szokásokat, amivel elérhetem a célomat.

Megismertem és kipróbáltam a ZSÍRGYILKOS fehérje diétát – 1. rész

Úgy akartam lefogyni, hogy közben nem szenvedek. Ezért választottam a zsírgyilkos diétát!                                                      

 

Most hoztam egy döntést és elhatároztam, hogy belevágok ebbe a speciális diétába és megszabadulok a felesleges zsíroktól.

Mi is az a ZSÍRGYILKOS DIÉTA?

Ez egy személyre szabott speciális diéta, ahol meg van határozva, hogy mit ehetünk és mit nem és még az is, hogy mikor és mennyit fogyaszthatunk azokból a speciális fehérje ételekből, amik engedélyezve vannak.

Lényegében nagy mennyiségű speciális tejsavó fehérje alapú termékeket fogyasztunk, sok zöldséget eszünk és rengeteg vizet iszunk, aminek a következtében létrehozunk a szervezetben egy olyan állapotot, amit KETÓZIS-nak hívnak.

A Ketózis a szervezetben akkor alakul ki, amikor a szénhidrátbevitel drasztikusan lecsökken, a szervezet szénhidrát raktárai kiürülnek, és már nincs elég a megfelelő vércukorszint fenntartásához. Ahogy fogy a cukor, az inzulin helyett (ami a cukor szállításáért felelős) glukagon nevű hormon választódik ki. A zsír keton-testekké alakul (a májban), és máris van egy nagyszerű tápláló energiaforrásunk, amely 7kcal/g energiát jelent nekünk, a 4g/kcal szénhidráthoz képest, és a testünk szinte minden sejtje képes felvenni és felhasználni.

Magyarul: zsírégető üzemmód!

A diéta különböző szakaszokra tagolódik, melyek során teljesen megtisztul a szervezet a felhalmozódott szénhidráttól és zsíroktól. Az éhségérzet elkerülése mellett a diéta az izomtömeg védelmét is szolgálja, így a diéta során, mérhető adatokkal alátámasztva csak a testzsír - százalékunkból veszítünk. Kötelező a program alatt a megfelelő mennyiségű víz, ásványi anyag és vitamin pótlás és a szakszerű személyre szabott instrukciókat betartva, egészségesen és hiányérzet nélkül érhető el fogyás.

 

Na, akkor most nézzük meg, hogy pontosan mi is történik lépésről-lépésre.

 

Az első konzultáció

Ami megkülönbözteti a többi diétától, az a kúra alatti, személyre szabott tanácsadás és rendszeres személyes konzultáció: minden egyes teljesített program után, kontroll vizsgálat és mérés, valamint a további teendők és étrend megbeszélése a következő hetekkel kapcsolatban.

Nálam is így kezdődött a program, az első konzultáció során megmérték a súlyomat, majd a testzsír százalékom és izmaim arányát, ami egy kicsit rosszabb volt, mint a normál, egészséges állapot.

A mérés után, megbeszéltük a kívánt célt és megterveztük a lépéseket: az én célom 6-8 kg fogyás és a zsír-izom arányának a helyreállítása.

Megismertem és kipróbáltam a ZSÍRGYILKOS fehérje diétát – 1. rész

Ezen a képen én vagyok 5 nap zsírgyilkos diéta után.                                                             

 

Ezek után jött az első 5 napos DETOX I. szakasz megbeszélése: napi hatszori étkezés a fehérjetartalmú termékek fogyasztása, rengeteg folyadék 3-4 liter víz (mely segítségével kivisszük a testből a felesleges zsírt) és a megengedett zöldségek napi 80dkg fogyasztása (melyek elősegítik az emésztést).

Hála istennek nagyon sokféle ízben (édes és sós) és állagban (leves, palacsinta, omlett, desszert, torta, cappuccino, forró csoki stb.) kaphatók a termékek, ezért változatos és finom ételekkel tudsz megszabadulni a felesleges kilóktól.

Akkor kezdjünk is neki!

Miután a konzultáció során kapott mérési papírt, személyre szabott étrendet és a termékeket többször is áttanulmányoztam, nekivágtam a diétának.

Bevallom őszintén, hogy volt bennem egy kis félelem, hogy hogyan fogom kibírni a megszokott „zabálások” nélkül és biztos voltam, hogy pár nap után kopogni fognak a szemeim az éhségtől, de nem így lett, és ez engem lepett meg a legjobban.

Nézzük, hogy milyen étrenddel fogyok le éhezés nélkül! 

1. nap ( 3db sós és 3db édes termék -  80dkg zöldség – 4l víz)

Reggeli: Cappuccino

Tízórai: Kókuszos palacsinta

Ebéd: Csirke krémleves - párolt brokkoli és karfiol fűszerekkel (50dkg)

Uzsonna: Eper-banán turmix

Vacsora: Sajtos omlett, kígyóuborka, retek (30dkg)

Lefekvés előtt: Bacon torta

2. nap ( 3db sós és 3db édes termék - 80dkg zöldség – 4l víz )

Reggeli: Forró csoki

Tízórai: Karamell desszert

Ebéd: Sütőtök krémleves - párolt cukkini és padlizsán fűszerekkel (50dkg)

Uzsonna: Csokoládétorta

Vacsora: Zöldfűszeres omlett, kígyóuborka, retek, saláta (30dkg)

Lefekvés előtt: Sajtfelfújt

3. nap ( 3db sós és 3db édes termék – 80dkg zöldség – 4l víz )

Reggeli: Cappuccino

Tízórai: Brownié

Ebéd: Baconos zöldborsó krémleves - Karfiolpaprikás (50dkg)

Uzsonna: eper-banán turmix

Vacsora: Sajtos omlett, kígyóuborka, retek (30dkg)

Lefekvés előtt: Bacon torta

4. nap ( 3db sós és 3db édes termék - 80dkg zöldség – 4l víz)

Reggeli: Forró csoki

Tízórai: Vaníliás palacsinta

Ebéd: Póréhagyma krémleves – gombapörkölt, karfiollal (50dkg)

Uzsonna: Erdei gyümölcs joghurt

Vacsora: Burgonya püré, jégsaláta, kígyóuborka, retek (30dkg)

Lefekvés előtt: Burgonyapüré

5. nap ( 3db sós és 3db édes termék - 80dkg zöldség – 4l víz)

Reggeli: Cappuccino

Tízórai: Banános-csokis amerikai palacsinta

Ebéd: Ázsiai leves – kapros tökfőzelék (50dkg)

Uzsonna: Körtés csokitorta

Vacsora: Paradicsomos-paprikás omlett - káposzta, kígyóuborka, retek (30dkg)

Lefekvés előtt: Sajtfelfújt

 

Tanulságok – tapasztalatok – eredmények - lássuk, hogy milyen volt ez az 5 nap röviden:

Mivel nem voltam hozzászokva a napi hatszori étkezéshez, ezért az elején oda kellett figyelnem arra, hogy ne hagyjak ki egy étkezést sem. Otthon dolgozom, ezért egyszerűbb volt elkészíteni az ételeket, de amikor épp sportoltam vagy edzést tartottam vagy éppen úton voltam, akkor is egyszerűen megoldottam az étkezést, mert szépen becsomagoltam az aktuális porokat (rengeteg féléből válogathattam, szerencsére van 55 féle íz  ) és a shakeremet és ha eljött a kajaidő, akkor csak összekevertem és már kész is volt.

Az első 2. nap volt a kritikus, amikor ebédnél a többiek jóízűen ették mellettem a rántott husit és a csirkepörköltet, de erős voltam és a célomra koncentráltam.

A 3. naptól már teljesen átállt a szervezetem és abszolút nem voltam éhes és nem kívántam a megszokott kajákat, hanem vártam a következő fehérje adagomat.

Elsőre rendeltem szinte az összes ízből, hogy megkóstoljam a teljes választékot és nem mondom, hogy ez életem legfinomabb diétája, de szerintem mindenki megtalálja benne azokat az ízeket, amikkel könnyen és változatosan megy a fogyókúra.

 

Jelenleg túl vagyok az első DETOX I. programon és már most érzem a változásokat:

  • sokkal energikusabb vagyok
  • 5 kg kevesebbet mutat a mérleg
  • a nadrágom már most kezd bő lenni rám 
  • a napi 4 liter elfogyasztott víz nagyon jót tesz a bőrömnek 
  • ilyen rövid idő alatt, éhezés nélkül még sosem tudtam ilyen sokat fogyni

Ez rengeteg erőt ad az elkövetkezendő 9 napos DETOX II. programra. A diéta a napi rutinom része lett, semmi gondot nem okoz a betartása, a termékek finomak és változatosak és sikerül betartanom fegyelmezetten az előírt szabályokat.

Az első szakaszban kibírtam, hogy egyszer sem csábultam el, pedig a spájzban lóg a kolbász és fiókomban is lapul pár tábla csokoládé. J

Amit még bevezettem a napi szokásaimhoz, hogy el kezdtem mozogni, mert az is nagyon fontos, hogy formába rázzam magam. J

  • Reggel 5 perc meditáció, hogy megkérdezem a testemet, hogy ma mire van szüksége, hogy égesse a zsírokat.
  • 50 fekvőtámasz és 50 felülés ( nem sok, de eddig egyet sem csináltam J )
  • Heti 1 x 50 perc InfraTrainer tekerés minden hétfőn.
  • Heti 2 x 60 perc foci a haverokkal

Egyelőre ennyi. Folyt. köv. a DETOX II. után 

 

Ha bármi kérdésed van, akkor keress az alábbi elérhetőségeken!

Eckert Péter

Telefon:36706059029

E-mail: ekipeti@gmail.com

 

Vissza

Címkék : zsírgyilkos diéta

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Eckert Péter

Eckert Péter vagyok a ZSÍRGYILKOS DIÉTA egyik pécsi alapítója. Masszázzsal, természetgyógyászattal, Access Bars kezeléssel, aromaterápiával és táplálkozástudománnyal foglalkozom és mellette utánpótlás fociedzőként tevékenykedem. Az aktív sportolói karrierem után felugrott rám pár kiló felesleg, ami már nagyon piszkálta a csőrömet, ezért elhatároztam, hogy életmódot fogok váltani. A terv, hogy első körben ledobom magamról azt a 7-8 kg felesleget, amit az évek alatt felszedtem magamra. Ezt a hatalmas zsírégetés a ZSÍRGYILKOS DIÉTA személyre szabott étrendjével fogom megvalósítani.

Kapcsolódó cikkeink:

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.